Bine ai venit in comunitatea Afrodita Beauty Blog!

luni, 21 februarie 2011
Despre mine...

Nu sunt un "beauty guru", dar mă prezint ca o persoana care iubeşte produsele de calitate, mai ales cele profesionale, care se gasesc in saloane! Sunt întotdeauna dornică sa-mi cumpar si sa experimentez produse noi, dar nu ascund rezultatele reale. Ofer review-uri si concursuri în exclusivitate pentru blogosfera română. Mă feresc de reclamă ascunsă si de marketingul subtil. Blog-ul este doar un pasiune pentru mine si nu m-am gandit niciodata sa fac bani din el. Se poate, desigur, periodic sa particip la diferite programe de afiliere care ştiu sigur ca îmi aduce beneficii! Faptul ca m-am ocupat de Afrodita Beauty Shop este alta poveste, afacerea online s-a sfarsit atunci cand am plecat sa locuiesc in Germania.  Nu lucrez in domeniu, nu practic meseria de make-up artist, hairstylist etc si nici nu ofer servicii de beauty acasa. Toate cursurile pe care le-am facut in Germania au fost din placere. Momentan sunt traducator autorizat de limba germana si limba engleza! 

Toate produsele prezentate pe blog sunt încercate întîi pe pielea mea si mai apoi recomandate! 

Aşadar, vrei sa încerci produse profesionale de care sa ştii ca sunt de calitate? Vrei sa cîştigi în exclusivitate produse profesionale noi? Vrei sa îţi comanzi de pe internet produse profesionale despre care deja ai destule informaţii? Vrei sa vezi nuanţele produselor înainte de a le comanda pe internet? Vrei sa primeşti sfaturi în exclusivitate? Atunci blog ul meu este perfect pentru TINE!

Întreabă-mă orice legat de tema blog ului meu si cu siguranţa vei primi cat de repede posibil un răspuns care sper sa îţi fie de ajutor. Cele mai interesant întrebări le voi posta pe blog si le voi înscrie automat în concursurile mele lunare! Aştept desigur si sugestii/critici etc!


Într-un efort de a menţine tot mai bine contactul cu tine prin intermediul reţelelor sociale, acolo unde, multora dintre noi ne este mai comod să interacţionăm şi să fim la curent cu ce se petrece. De aceea vă invit să:

  • Poţi să-mi trimiţi oricînd e-mail: 
ButtonsHut.comButtonsHut.com

      • Mă poţi urmări pehttp://www.facebookloginhut.com/facebook-login/sau mă poţi găsi si pehttp://www.facebookloginhut.com/facebook-login/



      XOXO,